Для слобозорих

+ + + + +

НУШ



З 1 вересня 2018 року 112 першокласників Луцького навчально – виховного комплексу «Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів №24 – технологічний ліцей» розпочали навчання в Новій українській школі.
Для успішної реалізації Концепції НУШ велику допомогу і підтримку отримали від управлінням освіти Луцької міської ради: організація курсів підвищення кваліфікації класоводів 1-х класів; забезпечення технічними та навчально – дидактичними матеріалами:
• ноутбуки;
• принтер;
• ламінатор;;
• проектор;
• мікроскоп;
• набір наочного, дидактичного матеріалу з української мови;
• комплект для вивчення англійської мови;
• набір музичних інструментів;
• геометричний матеріал;
• набір цифр і знаків;
• рахункові палички Кюїзенера;
• набір моделей геометричних фігур;
• набір грошових знаків;
• набір мірних стаканчиків;
• лупи;
• терези з гирями;
• моделі годинника;
• танграми.

Завдяки забезпеченню технічними та навчально - дидактичними матеріалами, класоводи 1-х класів(Туришин Ю.І., Музичко І.В., Різик Л.В., Столярчук Н.В.) спільно з батьківськими колективами організували відповідні освітні осередки у класних кімнатах

Мобільні робочі місця забезпечують особистий простір кожної дитини та легко трансформуються для проведення групової роботи.
Навчально-дидактичне забезпечення полегшує роботу класоводів та допомагає у підготовці цікавих та результативних уроків.
Зокрема, комплект яскравих цифр та математичних знаків на магнітах використовують як для пояснення нового матеріалу для всього класу, так і для закріплення вивченого при роботі в групах та індивідуально.
Набір грошових знаків - на уроках математики (для ознайомлення із грошовими одиницями, для обчислення суми та різниці, для вивчення складу числа, для підготовчих вправ у роботі над задачами), а також для різноманітних навчальних ігор на динамічних перервах (улюбленою є дидактична гра «Магазин»).
Набір із дерев’яних об’ємних фігур - для унаочнення при поясненні геометричного матеріалу.
Дерев’яний конструктор допомагає у роботі на задачами на знаходження суми та різниці, а також є цікавою забавою на перерві.
Набір з української мови, включає в себе букви на магнітах трьох видів - для зорових диктантів, списування літер, поданих друкованим шрифтом, різноманітних дидактичних ігор (наприклад, «Склади слово», «Буква загубилася», «Плутанка»)
Глобус та лупа - на уроках з курсу «Я досліджую світ» (наприклад, під лупою розглядали сніжинки під час тематичного тижня «Зима» та вивчення теми «Вода»)
Найбільше першокласникам НУШ до вподоби уроки з використанням LEGO (6 цеглинок). На математиці діти майструють із них цифри, які вже вивчають. На українській мові – нові букви. Часто використовують ці цеглинки замість побудови графічної моделі речення. На початку уроку граються в ігри на розвиток та зосередження уваги й просторових уявлень (наприклад, взяти червону цеглинку, зліва покласти зелену, вгорі синю і т.д.).
Набір дрібних детальок LEGO є найулюбленішою розвагою дітей у вільний час (роботи учнів), а також використовується для розвитку усного мовлення (наприклад, складаємо улюблену тваринку і розповідаємо про неї) та під час роботи на тематичних днях (наприклад, під час тематичного дня «Таємниці космосу» учні протягом дня будували космічні кораблі та ракети).

Звичайно, реалізовуючи Концепцію НУШ класоводи зіткнулися з певними перешкодами:
- велика наповнюваність дітей у класі викликає труднощі організувати групову роботу на уроці;
- різний рівень психологічної, соціальної, інтелектуальної підготовки дітей до школи;
- площа класної кімнати не завжди дозволяє облаштувати освітній простір відповідно до рекомендацій НУШ;
- відсутність місця для зберігання навчально – дидактичного забезпечення;

Немає коментарів:

Дописати коментар